AUTONOMIE (NEDC), КМ
100
ACCELERARE 100 KM/H, SEC
7
CONSUMUL DE COMBUSTIBIL, L
1
Exterior
DESIGN
Designul elegant și silueta rapidă captivează la prima vedere. Combinația de linii netede și curbate în caroseria mașinii conferă aspectului său atât o încredere impresionantă, cât și o energie puternică. Tiggo 8 Pro e+ are o grilă frontală în formă de romb proiectată de o echipă internațională de designeri de top.
PARTEA DORSALĂ
Tiggo 8 Pro e+ a primit o parte din spate caracteristică: faruri cu matrice LED, bara de protecție masivă, spoiler. O caracteristică distinctivă față de versiunile pe benzină este plăcuța de identificare „Tiggo 8 Pro e+”.
JANTE
Jantele R18 sunt fabricate din aliaj de aluminiu, care au rezistență excelentă la coroziune.
FARURI FULL-LED
Farurile frontale folosesc o sursă de lumină LED pentru a îmbunătăți eficiența iluminării și a reduce consumul de energie. Distanța de iluminare a fasciculului principal depășește 150 m, iar lățimea de iluminare a fasciculului apropiat este de 27 m.
FARURI CU MATRICE SPATE
Sursa de lumină a lămpii cu matrice din spate este foarte recunoscută, iar semnalul de direcție dinamic se vede clar pe șosea.
Interior
ZONA DE CONTROL DIGITAL
Zona de control digital combină 2 ecrane integrate de 12,3′. Display-ul central HD 1920×720px vă permite să controlați navigația, setările mașinii și o gamă largă de funcționalități multimedia.
CONTROL CLIMATIZARE ECRAN TACTIL DE 8″
Controlul climatizării cu ecran tactil color de 8 inchi este o tendință în segmentul premium. Calitatea înaltă a sistemului de climatizare este asigurată de un senzor de calitate a aerului, ionizare a aerului și un filtru de particule fine cu un nivel ridicat de protecție N95.
SALON CU 7 LOCURI
Al treilea rând din salonul mașinii Tiggo 8 Pro e+ cu 7 locuri este comod nu numai pentru situații de urgență, dar și pentru utilizarea de zi cu zi.
SISTEM AUDIO PREMIUM SONY
Sistemul audio premium cu 8 difuzoare de la Sony îți va oferi plăcere adevărată să asculți muzica ta preferată.
INTERIOR LUXOS
Scaunul șoferului cu acționare electrică, setările de memorie și reglarea suportului lombar asigură conducere confortabilă chiar și în timpul unei călătorii lungi. Ventilația electrică și încălzirea, tetiera ergonomică sunt foarte confortabile.
Tehnologii
TEHNOLOGII DE SIGURANȚĂ
Complexul de sisteme de siguranță activă și sisteme de asistență a șoferului ADAS (monitorizarea unghiului mort, sistemul automat de frânare de urgență, controlul adaptiv al vitezei de croazieră etc.) reprezintă încrederea ta la volan.
SISTEM RCTA
Sistemul de asistență la parcare inversă (RCTA) vă va anunța despre apropierea vehiculelor.
SISTEM FCW
Sistemul de control al distanței (FCW) vă va anunța pentru a preveni o coliziune cu mașina din față.
SISTEM AEB
Sistemul autonom de frânare de urgență (AEB) va ajuta la evitarea coliziunilor cu vehiculele și pietonii.
SISTEM IHC
Sistemul de comutare automată a fazei scurte / fazei lungi (IHC) vă permite să asigurați traficul în întuneric.
Plug-in Hybrid
TRANSMISIE DHT
Transmisia inovatoare DHT (Dedicated Hybrid Transmission), cu design propriu CHERY, are nouă moduri de funcționare și poate utiliza motoare electrice separat de motorul cu ardere internă.
BATERIE
Tiggo 8 Pro e+ este echipat cu o baterie triplă cu litiu cu o capacitate de 19,27 kWh. Bateria este echipată cu răcire cu lichid și încălzire.
ÎNCĂRCĂTOR
Crossover-ul este echipat cu un port de încărcare de Type 2 Standard European. Timpul de încărcare completă a bateriei durează de la 3 la 4 ore.
RECUPERARE
Tiggo 8 Pro e+ are 2 niveluri de recuperare:
- recuperare cu un motor electric cu frânare lină;
- recuperarea prin două motoare electrice în timpul frânării bruște.
INSTALARE HIBRIDĂ
Tiggo 8 Pro e+ a primit două motoare electrice și un motor turbo de 1,5 litri, precum și o transmisie DHT cu trei trepte. Autonomie pe energie electrică pură este de 100 km, la o viteză maximă de 130 km/h. Consumul de combustibil în ciclul combinat este de 1 litru la 100 km. În modul „Sport”, toate cele 3 motoare sunt activate, ceea ce vă va permite să accelerați de la 0 la 100 km/h în doar 7 secunde.
Caracteristici tehnice
Motor | 1.5 TCi PHEV |
---|---|
Volum motor, cm3 | 1498 |
Puterea maximă, c.p./kW/rpm | 147/108/5500 |
Cuplu maxim a motorului pe benzină, Nm/rpm | 210/1750-4000 |
Putere totală, c.p./kW | 326/240 |
Cuplu total, Nm | 565 |
Capacitatea bateriei, kW*h | 19,27 |
Autonomie (NEDC), km | 100 |
Consum combustibil (mixt), l | 1 |
Viteză maximă, km/h | 180 |
Viteza maximă în regimul EV, km/h | 130 |
Accelerare 100 km/h, s | 7 |
Tracțiune | 2WD |
Locuri | 7 |
Norma de poluare | Euro 6 |
Capacitate rezervor, l | 45 |
Transmisie | DHT |
Tip caroserie | Crossover |
Frâne frontale/spate | Frâne-disc cu ventilare/frâne-disc |
Suspensie frontală | Independentă Macpherson |
Suspensie spate | Independentă |
Dimensiuni (l/l/î), mm | 4722×1860×1747 |
Ampatament, mm | 2710 |
Garda la sol, mm | 185 |
Masa proprie, kg | 1787 |
Masa totală, kg | 2283 |
Volum portbagaj (7/2 locuri), l | 193/2101 |