MOTOR
1,5T / 1,6T
PUTERE, C.P.
147 / 150
TRACȚIUNE
2WD / 4WD
ACCELERARE 100 KM/H, SEC
9,8
Exterior
ASPECT ELEGANT
Chery Tiggo 7 Pro MAX este un nivel nou de control, tehnologie și echipament. Un SUV elegant și impresionant, cu date tehnice excelente, aspect elegant și un design modern, atrăgător.
GRILĂ ELEGANTĂ
Grila frontală a Tiggo 7 Pro MAX actualizată este realizată în stilul unei matrice 3D cu elemente accentuante asemănătoare unei împrăștieri de diamante.
FARURI LED
Farurile frontale folosesc o sursă de lumină LED pentru a îmbunătăți eficiența iluminării și pentru a reduce consumul de energie.
FRUMUSEȚE ATRACTIVA
Detalii de design strălucitoare – elemente cromate ale caroseriei, decor cu litera „T”, etrierele roșii de frână completează imaginea și creează un efect premium.
BUN DIN ORICE UNGHI
Tiggo 7 Pro MAX arată elegant și exclusiv datorită liniilor sale clare la siluetă, acoperișului “plutitor’, spoilerului sport și iluminatului exterior-opțiuni de segment premium.
Interior
PACHET DE IARNĂ
Tiggo 7 Pro MAX este echipat cu un pachet complet de iarnă, care include încălzirea parbrizului, duzele de spălare, oglinzile, luneta, volanul, scaunele din față și din spate.
ACOPERIȘ PANORAMIC
Acoperișul panoramic cu trapă permite pasagerilor să se bucure de cerul înstelat nesfârșit. Parasolarul trapei asigură întuneric 100%, izolându-se eficient de soarele arzător și reducând temperatura din cabină în zilele caniculare.
SELECTOR ELECTRONIC DE VITEZE
Selectorul electronic de viteze de tehnologie înaltă utilizează algoritmi încorporați, optimizând funcționarea în funcție de stilul de control al șoferului.
SCAUNE CLASA PREMIUM
O atenție deosebită este acordată scaunelor din primul rând: ventilația și încălzirea, precum și reglarea electronică vor asigura o călătorie confortabilă chiar și la distanțe lungi. Scaunul șoferului este echipat suplimentar cu setări de memorie și reglare a suportului lombar.
Interior
Interiorul confortabil și spațios va satisface nevoile celor mai pretențioși proprietari de mașini, creând un sentiment de confort și premium.
Panoul frontal este simetric, confortabil și elegant. Două ecrane integrate cu rezoluție HD de 12,3 inchi și comenzi digitale sunt aranjate cât mai ergonomic posibil și sunt ușor de utilizat.
Motor și cutie de viteze
TRACȚIUNE INTEGRALĂ, CONTROL COMPLET
Sistemul de tracțiune integrală, dezvoltat împreună cu concernul German ZF Friedrichshafen AG, are un control inteligent: timpul de răspuns este de doar 0,1 secunde cu posibilitatea de a redistribui până la 50% din cuplu în favoarea roților din spate. Dispune de 6 moduri de condus: eco, comfort, sport, zăpadă, noroi, 4×4, și vă permite să urcați cu o pantă de până la 45%.
Tracțiunea integrală inteligentă este o garanție a capacității sporite de cross-country în afara orașului.
MOTOR
Motoarele CHERY s-au dovedit a fi fiabile, puternice și economice. Datorită celui mai recent sistem de sincronizare a supapelor și injecției directe de presiune înaltă, motorul GDI de 1,6T are deja un cuplu de 275 Nm la 2000 rpm, iar la motoarele de 1,5T, datorită utilizării unui turbocompresor Honeywell și tehnologiei de corecție cu două faze de la BorgWarner DVVT la 1750 rpm, se obține un cuplu de 210 Nm.
7DCT
7DCT – o transmisie robotică preselectivă cu 7 trepte cu două ambreiaje umede este combinată optim cu tracțiunea integrală 4WD.
CONFORT LA CEL MAI ÎNALT NIVEL
Suspensia frontală independentă a lui McPherson oferă direcție precisă, aderență bună și fiabilitate. Suspensia independentă multi-link din spate este similară cu cea utilizată la modelele premium: oferă o amortizare excelentă, stabilitate în viraje și mai puțină rulare a caroseriei.
PLATFORMA T1X
Platforma T1X oferă spațiu confortabil pentru scaunele din față și din spate, precum și performanțe excelente de cross-country datorită gardei la sol semnificative și unghiurilor de intrare și ieșire.
Tehnologie și securitate
CAMERE HD DE ÎNALTĂ DEFINIȚIE
Sistemul all-round view facilitează conducerea în situații de vizibilitate limitată în parcare, la mers înapoi și la manevrarea cu o viteză mai mică de 20 km/h.
ACCES FĂRĂ CHEIE
Sistemul de intrare fără cheie facilitează deschiderea ușii sau portbagajul mașinii fără cheie, fără a lăsa gențile din mâini. Ușile se deblochează automat de la o distanță de 1,2 m de mașină la apropierea acesteia, iar blocarea are loc la o distanță de 1,5 m sau mai departe de mașină la ieșirea din ea.
SIGURANȚA ESTE ÎNTOTDEAUNA CU TINE
Mașina oferă o protecție completă datorită celor 6 airbag-uri. Un airbag cortină lateral extins oferă protecție suplimentară pentru pasagerii din spate.
CAROSERIE GALVANIZATĂ
Adaptat la condițiile dure de funcționare datorită galvanizării oțelului Benteler ultra-rezistent, termoformat – toate piesele sunt galvanizate (cu excepția acoperișului), grosimea stratului de zinc este de 0,2 mm (ambele părți).
SISTEME DE SECURITATE INTELIGENTE ADAS
Sistemul avansat de asistență pentru șofer (ADAS) oferă un control inteligent pentru o conducere sigură și confortabilă. Suv-ul TIGGO 7 PRO MAX AWD are instalate 12 sisteme electronice: avertizare de plecare a benzii (LDW), asistență la schimbarea benzii (LCA), menținerea benzii (LKA), control automat al vitezei de croazieră (ACC), asistență la blocarea traficului (TJA/ICA), avertizare de coliziune frontală (FCW), frânare de urgență autonomă (AEB), comutare automată a fazei scurte/fazei lungi (IHC), monitorizarea punctului mort (BSD), asistent la deschiderea ușii (DOW), avertizare de coliziune transversală spate (RCTA) și avertizare de coliziune spate (RCW).
Caracteristici tehnice
Tracțiune | 2WD | 4WD |
---|---|---|
Motor | Benzină, injecţie directă şi turbosupraalimentare | |
Volum motor (cm3) | 1498 | 1598 |
Putere motor (cp/rpm) | 147/108/5500 | 150/110/5500 |
Cuplu maxim (N/rpm) | 210/1750-4000 | 275/2000-3800 |
Locuri | 5 | |
Norma de poluare | Euro 5+ | |
Viteză maximă, km/h | 186 | 192 |
Accelerare 100 km/h, sec | 9.8 | |
Consum combustibil, l/100 km | 8,2 | 7,7 |
Capacitate rezervor, l | 51 | |
Tip caroserie | Crossover | |
Transmisie | CVT | 7DCT |
Frâne frontale/spate | Frâne-disc cu ventilare/frâne-disc | |
Suspensie frontală | Independentă Macpherson | |
Suspensie spate | Independentă | |
Dimensiuni (l/l/î), mm | 4500×1842×1705 | |
Ampatament, mm | 2670 | |
Garda la sol, mm | 190 | |
Masa proprie, kg | 1540 | 1643 |
Masa totală, kg | 1888 | 1967 |
Volum portbagaj, l | 475 |