Efectul Chery - Chery Moldova

Chery Moldova

Efectul Chery - Chery Moldova

Chery Moldova Noutati Efectul Chery
22.nov..2023

Potrivit Asociației chineze a producătorilor de Automobile (CAAM), volumul exporturilor de mașini chineze în primul trimestru al anului 2023 a depășit 1,07 milioane, ceea ce a permis depășirea Japoniei și a devenit cel mai mare exportator de mașini din lume. Mașinile chinezești sunt în plină desfășurare în întreaga lume, iar Chery Group își creează și propriul „efect Chery”.

Datele arată că în prima jumătate a anului 2023, grupul Chery a depus eforturi suplimentare, iar vânzările totale s-au ridicat la 741.400 de vehicule, o creștere de 56% față de anul precedent.

De la înființare, în urmă cu 26 de ani, Chery a insistat asupra cercetării independente, marca și-a consolidat și dezvoltat cu atenție produsele și au fost dezvoltate tehnologii noi precum cipuri, software și baterii, străduindu-se să realizeze salturi tehnologice.

În prezent, Chery a stăpânit tehnologii avansate într-o serie de industrii cheie, cum ar fi Kunpeng Power și Lion Intelligence. Acest lucru a permis lui Chery să plece cu încredere în străinătate, să implementeze utilizarea tehnologiei pentru a consolida calitatea produselor și să poarte steagul de „lider străin” printre mărcile de automobile chineze.

Cercetările personale și interviurile telefonice individuale ale utilizatorilor sunt efectuate pentru utilizatorii străini. Chery a lansat, de asemenea, servicii precum postarea de informații despre produse pe Internet, livrarea de mașini “din ușă în ușă” și test drive-urile.

Aceste servicii sub diferite forme au fost recunoscute în unanimitate de consumatorii străini. În plus, în conformitate cu diferite condiții, situația pieței și comportamentul consumatorilor pe piețele externe, Chery insistă asupra adaptării măsurilor astfel încât serviciile să răspundă mai bine nevoilor utilizatorilor de pe piața locală.

Chery a considerat întotdeauna responsabilitatea socială ca o responsabilitate corporativă și a participat activ la diferite acțiuni publice și caritabile în străinătate.

Chery și-a îndeplinit responsabilitatea ca brand prin acțiuni practice, a câștigat o bună reputație internațională și și-a consolidat imaginea de marcă.

În viitor, Chery va continua să stabilească obiective de dezvoltare, să folosească oportunitățile și responsabilitățile atribuite industriei auto chineze de timp și să ajute China să se transforme dintr-o țară auto mare într-o țară auto puternică.

Ultimele știri